SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ MEDIÓW
Goleniów, dnia 10.04.2024 r.
Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ MEDIÓW
A. Opis stanowiska: Specjalista ds. rozliczeń mediów
I. Wymiar czasu pracy: pełny etat
II. Rodzaj stosunku pracy: umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
III. Miejsce wykonywania pracy: Goleniów, ul. W. Witosa 7
IV. Zakres zadań przewidzianych do wykonywania na stanowisku:
- Bieżąca obsługa klientów w zakresie prowadzonych spraw związanych.
- Prowadzenie ewidencji zużycia i kosztów miesięcznych dla poszczególnych nieruchomości.
- Weryfikacja, kontrola oraz ocena powstałych odchyleń zużycia mediów w trakcie roku.
- Zlecanie kontroli instalacji technicznych właściwym komórkom, udział w prowadzonych kontrolach.
- Kontrola dokonywanych odczytów zużyć w zakresie dostarczanych mediów do budynków.
- Kontrola terminów dokonywania odczytów wodomierzy indywidualnych w lokalach oraz wodomierzy głównych.
- Zlecanie odczytów wodomierzy indywidualnych, kontrola prawidłowości wykonania zleceń.
- Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie rozliczeń, dokonywania odczytów oraz innych usług i robót związanych z realizacją powierzonych zadań.
- Kontrola i uzgadnianie poniesionych koszów dostawy mediów do poszczególnych nieruchomości z odpowiednimi komórkami w Spółce.
- Dokonywanie rozliczeń indywidualnych w zakresie dostawy mediów do lokali, przygotowywanie danych na potrzeby rozliczeń oraz weryfikacja rozliczeń dostarczanych przez firmy zewnętrze.
- Wprowadzanie i kontrola odczytów wodomierzy oraz ciepłomierzy wg faktycznego zużycia w lokalach opomiarowanych, zmiany norm zużycia oraz przygotowywanie powiadomień z rozliczenia.
- Uzgadnianie kosztów dostawy mediów do poszczególnych nieruchomości.
- Ustalanie stawek zaliczek za media w oparciu o poniesione koszty, zgodnie z zasadami stosowanymi w Spółce.
- Proponowanie zmian w trakcie roku oraz po zakończonych okresach rozliczeniowych w zakresie wysokości opłat lub zasad dokonywania naliczeń lub rozliczeń w budynkach.
- Zatwierdzanie propozycji rozliczeń indywidualnych lub przedkładanie do akceptacji przełożonego.
- Weryfikacja regulaminów rozliczeń mediów, wprowadzanie zmian, aktualizacji, proponowanie ulepszeń i nowych rozwiązań w tym zakresie.
- Nadzór i kontrola nad regulaminami rozliczeń.
- Prowadzenie ewidencji regulaminów, zawieranych umów na rozliczenia, kontrola prawidłowości realizacji zawartych umów.
- Reagowanie na skargi, zgłoszenia w zakresie rozliczeń mediów, nieprawidłowości lub wątpliwości mieszkańców w tym zakresie.
- Kontrola poziomu kosztów mediów, wprowadzanie zmian w związku z podwyżką cen dostaw i usług.
- Prowadzenie w ewidencji czynszowej elementów opłat, składników oraz kontrola wszelkich zmian w tym zakresie.
- Wystawianie faktur za zużycie mediów dostarczanych do lokali.
- Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów partycypacji oraz najmu dla zasobu własnego Spółki.
- Naliczanie wymaganych do zawarcia umowy najmu kwoty kaucji oraz rozliczeń kaucji przy zakończeniu umowy i zdaniu lokalu.
- Zawieranie umów partycypacji wraz z obliczaniem kwoty wymaganej partycypacji przed zawarciem umowy oraz kwoty do zwrotu w przypadku zakończenia umowy.
- Przygotowywanie analiz, sprawozdań na potrzeby Zarządu oraz udział w opracowaniu niezbędnych regulacji dotyczących rozliczeń mediów i czynszów.
- Prowadzenie korespondencji wynikającej z realizowanych zadań, redagowanie pism, odpowiedzi.
- Bezpośrednia obsługa klientów w zakresie prowadzonych spraw.
V. Wymagania wobec kandydata:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe kierunkowe – ekonomia, zarządzanie nieruchomościami, finanse, rachunkowość.
- Znajomość przepisów z zakresu najmu oraz zarządzania i gospodarki nieruchomościami oraz znajomość prawa cywilnego, szczególnie w zakresie najmu i dzierżawy.
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS OFFICE).
- Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Prawo jazdy kat. B
VI. Profil kompetencyjny:
- Wysoki poziom zaangażowania i odpowiedzialności za wykonywane zadania.
- Zdolność analitycznego myślenia i kompleksowego rozwiązywania problemów.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Odporność na stres, realizowanie zadań pod presją czasu.
- Terminowość zrealizowania powierzonych zadań.
- Umiejętność oraz swoboda w tworzeniu i redagowaniu pism zgodnie z obowiązującymi standardami.
- Komunikatywność, budowanie wzajemnych relacji oraz wizerunku firmy na zewnątrz.
- Wysoka kultura osobista i umiejętność komunikacji bezpośredniej z klientami.
VII. Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na 3 miesięczny okres próbny, w kolejności na czas określony oraz nieokreślony.
- Wynagrodzenie zasadnicze adekwatne do posiadanych kompetencji oraz doświadczenia, z możliwością negocjacji po okresie próbnym.
- Premię miesięczną zgodnie z regulaminem wynagradzania oraz możliwość uzyskania dodatkowej premii uznaniowej w przypadku realizowania zadań o wyższym poziomie trudności, wymagających dużego zaangażowania.
- Dodatkowe benefity rzeczowe oraz finansowe: urlop urodzinowy, nagrodę roczną, świadczenia z ZFSŚ.
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę pozwalającą rozwijać swoje umiejętności oraz kompetencje, a także wykorzystać posiadaną wiedzę i doświadczenie.
- Stabilne zatrudnienie dla osób, które nie boją się wyzwań i lubią kreować otaczającą nas rzeczywistość.
B. Wymagane dokumenty:
- CV.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych do celów rekrutacji – wzór poniżej.
C. 1. Miejsce i termin składania dokumentów:
- Drogą mailową na adres: sekretariat@tbs.goleniow.pl
- Listownie na adres: Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka
z o.o., ul. Wincentego Witosa 7, 72-100 Goleniów - Osobiście w siedzibie Goleniowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka
z o.o., ul. Wincentego Witosa 7, 72-100 Goleniów
2. TERMIN ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW DO 12 MAJA 2024 r.
D. Dodatkowe informacje:
- Goleniowskie TBS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej zgodnie z danymi podanymi na dokumentach aplikacyjnych
- Nadesłane dokumenty nie będą zwracane.
W dokumentach aplikacyjnych należy zamieścić treść poniższej klauzuli zgody:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Goleniowskie TBS Spółka z o.o. w Goleniowie zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)”.
Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania”.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej jako RODO), informuję iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. ul. Wincentego Witosa 7, 72-100 Goleniów.
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzać będziemy w celu realizacji procesu rekrutacji.
3. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.
4. Pani/Pana dane osobowe będziemy przechowywać do czasu zakończenia procesu rekrutacji.
5. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do żądania ich przeniesienia. Jeżeli Pani/Pana dane będą przetwarzane na podstawie zgody, ma Pani/Pan również prawo ją cofnąć w dowolnym momencie, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonywaliśmy na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W/w uprawnienia można zrealizować poprzez skontaktowanie się z inspektorem ochrony danych osobowych, dostępnym pod adres e-mail: iod@tbs.goleniow.pl lub poprzez wysłanie pisma na adres naszej siedziby. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
6. Podanie przez Panią/Pana danych w zakresie określonym w kodeksie pracy (art. 221 §1 kodeksu pracy) jest wymogiem ustawowym, konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne i wymaga Państwa wyraźnej zgody.
Goleniów, dnia 10.04.2024 r.
Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ MEDIÓW
A. Opis stanowiska: Pracownik ds. rozliczeń mediów
I. Wymiar czasu pracy: pełny etat
II. Rodzaj stosunku pracy: umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
III. Miejsce wykonywania pracy: Goleniów, ul. W. Witosa 7
IV. Zakres zadań przewidzianych do wykonywania na stanowisku:
- Bieżąca obsługa klientów w zakresie prowadzonych spraw związanych.
-
-
-
-
-
- Prowadzenie ewidencji zużycia i kosztów miesięcznych dla poszczególnych nieruchomości.
- Weryfikacja, kontrola oraz ocena powstałych odchyleń zużycia mediów w trakcie roku.
- Zlecanie kontroli instalacji technicznych właściwym komórkom, udział w prowadzonych kontrolach.
- Kontrola dokonywanych odczytów zużyć w zakresie dostarczanych mediów do budynków.
- Kontrola terminów dokonywania odczytów wodomierzy indywidulanych w lokalach oraz wodomierzy głównych.
- Zlecanie odczytów wodomierzy indywidualnych, kontrola prawidłowości wykonania zleceń.
- Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie rozliczeń, dokonywania odczytów oraz innych usług i robót związanych z realizacją powierzonych zadań.
- Kontrola i uzgadnianie poniesionych koszów dostawy mediów do poszczególnych nieruchomości z odpowiednimi komórkami w Spółce.
- Dokonywanie rozliczeń indywidualnych w zakresie dostawy mediów do lokali, przygotowywanie danych na potrzeby rozliczeń oraz weryfikacja rozliczeń dostarczanych przez firmy zewnętrze.
- Wprowadzanie i kontrola odczytów wodomierzy oraz ciepłomierzy wg faktycznego zużycia
w lokalach opomiarowanych, zmiany norm zużycia oraz przygotowywanie powiadomień
z rozliczenia. - Uzgadnianie kosztów dostawy mediów do poszczególnych nieruchomości.
- Ustalanie stawek zaliczek za media w oparciu o poniesione koszty, zgodnie z zasadami stosowanymi w Spółce.
- Proponowanie zmian w trakcie roku oraz po zakończonych okresach rozliczeniowych w zakresie wysokości opłat lub zasad dokonywania naliczeń lub rozliczeń w budynkach.
- Zatwierdzanie propozycji rozliczeń indywidualnych lub przedkładanie do akceptacji przełożonego.
- Weryfikacja regulaminów rozliczeń mediów, wprowadzanie zmian, aktualizacji, proponowanie ulepszeń i nowych rozwiązań w tym zakresie.
- Nadzór i kontrola nad regulaminami rozliczeń.
- Prowadzenie ewidencji regulaminów, zawieranych umów na rozliczenia, kontrola prawidłowości realizacji zawartych umów.
- Reagowanie na skargi, zgłoszenia w zakresie rozliczeń mediów, nieprawidłowości lub wątpliwości mieszkańców w tym zakresie.
- Kontrola poziomu kosztów mediów, wprowadzanie zmian w związku z podwyżką cen dostaw i usług.
- Prowadzenie w ewidencji czynszowej elementów opłat, składników oraz kontrola wszelkich zmian w tym zakresie.
- Wystawianie faktur za zużycie mediów dostarczanych do lokali.
- Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów partycypacji oraz najmu dla zasobu własnego Spółki.
- Naliczanie wymaganych do zawarcia umowy najmu kwoty kaucji oraz rozliczeń kaucji przy zakończeniu umowy i zdaniu lokalu.
- Zawieranie umów partycypacji wraz z obliczaniem kwoty wymaganej partycypacji przed zawarciem umowy oraz kwoty do zwrotu w przypadku zakończenia umowy.
- Przygotowywanie analiz, sprawozdań na potrzeby Zarządu oraz udział w opracowaniu niezbędnych regulacji dotyczących rozliczeń mediów i czynszów.
- Prowadzenie korespondencji wynikającej z realizowanych zadań, redagowanie pism, odpowiedzi.
- Bezpośrednia obsługa klientów w zakresie prowadzonych spraw.
-
-
-
-
-
V. Wymagania wobec kandydata:
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe kierunkowe – ekonomia, zarządzanie nieruchomościami, finanse, rachunkowość.
- Znajomość przepisów z zakresu najmu oraz zarzadzania i gospodarki nieruchomościami oraz znajomość prawa cywilnego, szczególnie w zakresie najmu i dzierżawy.
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS OFFICE).
- Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Prawo jazdy kat. B
VI. Profil kompetencyjny:
- Wysoki poziom zaangażowania i odpowiedzialności za wykonywane zadania.
- Zdolność analitycznego myślenia i kompleksowego rozwiązywania problemów.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Odporność na stres, realizowanie zadań pod presją czasu.
- Terminowość zrealizowania powierzonych zadań.
- Umiejętność oraz swoboda w tworzeniu i redagowaniu pism zgodnie z obowiązującymi standardami.
- Komunikatywność, budowanie wzajemnych relacji oraz wizerunku firmy na zewnątrz.
- Wysoka kultura osobista i umiejętność komunikacji bezpośredniej z klientami.
VII. Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na 3 miesięczny okres próbny, w kolejności na czas określony oraz nieokreślony.
- Wynagrodzenie zasadnicze adekwatne do posiadanych kompetencji oraz doświadczenia, z możliwością negocjacji po okresie próbnym.
- Premię miesięczną zgodnie z regulaminem wynagradzania oraz możliwość uzyskania dodatkowej premii uznaniowej w przypadku realizowania zadań o wyższym poziomie trudności, wymagających dużego zaangażowania.
- Dodatkowe benefity rzeczowe oraz finansowe: urlop urodzinowy, nagrodę roczną, świadczenia z ZFSŚ.
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę pozwalającą rozwijać swoje umiejętności oraz kompetencje, a także wykorzystać posiadaną wiedzę i doświadczenie.
- Stabilne zatrudnienie dla osób, które nie boją się wyzwań i lubią kreować otaczającą nas rzeczywistość.
B. Wymagane dokumenty:
- CV.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych do celów rekrutacji – wzór poniżej.
C. 1. Miejsce i termin składania dokumentów:
- Drogą mailową na adres: sekretariat@tbs.goleniow.pl
- Listownie na adres: Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka
z o.o., ul. Wincentego Witosa 7, 72-100 Goleniów - Osobiście w siedzibie Goleniowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka
z o.o., ul. Wincentego Witosa 7, 72-100 Goleniów
2. TERMIN ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW DO 12 MAJA 2024 r.
D. Dodatkowe informacje:
- Goleniowskie TBS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami.
- Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej zgodnie z danymi podanymi na dokumentach aplikacyjnych
- Nadesłane dokumenty nie będą zwracane.
W dokumentach aplikacyjnych należy zamieścić treść poniższej klauzuli zgody:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Goleniowskie TBS Spółka z o.o. w Goleniowie zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)”.
Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania”.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej jako RODO), informuję iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. ul. Wincentego Witosa 7, 72-100 Goleniów.
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzać będziemy w celu realizacji procesu rekrutacji.
3. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.
4. Pani/Pana dane osobowe będziemy przechowywać do czasu zakończenia procesu rekrutacji.
5. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do żądania ich przeniesienia. Jeżeli Pani/Pana dane będą przetwarzane na podstawie zgody, ma Pani/Pan również prawo ją cofnąć w dowolnym momencie, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonywaliśmy na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W/w uprawnienia można zrealizować poprzez skontaktowanie się z inspektorem ochrony danych osobowych, dostępnym pod adres e-mail: iod@tbs.goleniow.pl lub poprzez wysłanie pisma na adres naszej siedziby. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
6. Podanie przez Panią/Pana danych w zakresie określonym w kodeksie pracy (art. 221 §1 kodeksu pracy) jest wymogiem ustawowym, konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne i wymaga Państwa wyraźnej zgody.
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Kucharska | 17-04-2024 12:21 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Anna Kucharska | 17-04-2024 |
Ostatnia aktualizacja: | Anna Kucharska | 17-04-2024 12:25 |