Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ MEDIÓW

Goleniów, dnia 10.04.2024 r.

Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.

poszukuje kandydatów na stanowisko:

 SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ MEDIÓW

A. Opis stanowiska: Specjalista ds. rozliczeń mediów

I. Wymiar czasu pracy: pełny etat

II. Rodzaj stosunku pracy: umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.

III. Miejsce wykonywania pracy: Goleniów, ul. W. Witosa 7

IV. Zakres zadań przewidzianych do wykonywania na stanowisku:

  1. Bieżąca obsługa klientów w zakresie prowadzonych spraw związanych.
  2. Prowadzenie ewidencji zużycia i kosztów miesięcznych dla poszczególnych nieruchomości.
  3. Weryfikacja, kontrola oraz ocena powstałych odchyleń zużycia mediów w trakcie roku.
  4. Zlecanie kontroli instalacji technicznych właściwym komórkom, udział w prowadzonych kontrolach.
  5. Kontrola dokonywanych odczytów zużyć w zakresie dostarczanych mediów do budynków.
  6. Kontrola terminów dokonywania odczytów wodomierzy indywidualnych w lokalach oraz wodomierzy głównych.
  7. Zlecanie odczytów wodomierzy indywidualnych, kontrola prawidłowości wykonania zleceń.
  8. Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie rozliczeń, dokonywania odczytów oraz innych usług i robót związanych z realizacją powierzonych zadań.
  9. Kontrola i uzgadnianie poniesionych koszów dostawy mediów do poszczególnych nieruchomości z odpowiednimi komórkami w Spółce.
  10. Dokonywanie rozliczeń indywidualnych w zakresie dostawy mediów do lokali, przygotowywanie danych na potrzeby rozliczeń oraz weryfikacja rozliczeń dostarczanych przez firmy zewnętrze.
  11. Wprowadzanie i kontrola odczytów wodomierzy oraz ciepłomierzy wg faktycznego zużycia w lokalach opomiarowanych, zmiany norm zużycia oraz przygotowywanie powiadomień z rozliczenia.
  12. Uzgadnianie kosztów dostawy mediów do poszczególnych nieruchomości.
  13. Ustalanie stawek zaliczek za media w oparciu o poniesione koszty, zgodnie z zasadami stosowanymi w Spółce.
  14. Proponowanie zmian w trakcie roku oraz po zakończonych okresach rozliczeniowych w zakresie wysokości opłat lub zasad dokonywania naliczeń lub rozliczeń w budynkach.
  15. Zatwierdzanie propozycji rozliczeń indywidualnych lub przedkładanie do akceptacji przełożonego.
  16. Weryfikacja regulaminów rozliczeń mediów, wprowadzanie zmian, aktualizacji, proponowanie ulepszeń i nowych rozwiązań w tym zakresie.
  17. Nadzór i kontrola nad regulaminami rozliczeń.
  18. Prowadzenie ewidencji regulaminów, zawieranych umów na rozliczenia, kontrola prawidłowości realizacji zawartych umów.
  19. Reagowanie na skargi, zgłoszenia w zakresie rozliczeń mediów, nieprawidłowości lub wątpliwości mieszkańców w tym zakresie.
  20. Kontrola poziomu kosztów mediów, wprowadzanie zmian w związku z podwyżką cen dostaw i usług.
  21. Prowadzenie w ewidencji czynszowej elementów opłat, składników oraz kontrola wszelkich zmian w tym zakresie.
  22. Wystawianie faktur za zużycie mediów dostarczanych do lokali.
  23. Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów partycypacji oraz najmu dla zasobu własnego Spółki.
  24. Naliczanie wymaganych do zawarcia umowy najmu kwoty kaucji oraz rozliczeń kaucji przy zakończeniu umowy i zdaniu lokalu.
  25. Zawieranie umów partycypacji wraz z obliczaniem kwoty wymaganej partycypacji przed zawarciem umowy oraz kwoty do zwrotu w przypadku zakończenia umowy.
  26. Przygotowywanie analiz, sprawozdań na potrzeby Zarządu oraz udział w opracowaniu niezbędnych regulacji dotyczących rozliczeń mediów i czynszów.
  27. Prowadzenie korespondencji wynikającej z realizowanych zadań, redagowanie pism, odpowiedzi.
  28. Bezpośrednia obsługa klientów w zakresie prowadzonych spraw.

V. Wymagania wobec kandydata:

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe kierunkowe – ekonomia, zarządzanie nieruchomościami, finanse, rachunkowość.
  3. Znajomość przepisów z zakresu najmu oraz zarządzania i gospodarki nieruchomościami oraz znajomość prawa cywilnego, szczególnie w zakresie najmu i dzierżawy.
  4. Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS OFFICE).
  5. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  6. Prawo jazdy kat. B

VI. Profil kompetencyjny:

  1. Wysoki poziom zaangażowania i odpowiedzialności za wykonywane zadania.
  2. Zdolność analitycznego myślenia i kompleksowego rozwiązywania problemów.
  3. Umiejętność pracy w zespole.
  4. Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  5. Odporność na stres, realizowanie zadań pod presją czasu.
  6. Terminowość zrealizowania powierzonych zadań.
  7. Umiejętność oraz swoboda w tworzeniu i redagowaniu pism zgodnie z obowiązującymi standardami.
  8. Komunikatywność, budowanie wzajemnych relacji oraz wizerunku firmy na zewnątrz.
  9. Wysoka kultura osobista i umiejętność komunikacji bezpośredniej z klientami.

VII. Oferujemy:

  1. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na 3 miesięczny okres próbny, w kolejności na czas określony oraz nieokreślony.
  2. Wynagrodzenie zasadnicze adekwatne do posiadanych kompetencji oraz doświadczenia, z możliwością negocjacji po okresie próbnym.
  3. Premię miesięczną zgodnie z regulaminem wynagradzania oraz możliwość uzyskania dodatkowej premii uznaniowej w przypadku realizowania zadań o wyższym poziomie trudności, wymagających dużego zaangażowania.
  4. Dodatkowe benefity rzeczowe oraz finansowe: urlop urodzinowy, nagrodę roczną, świadczenia z ZFSŚ.
  5. Ciekawą i pełną wyzwań pracę pozwalającą rozwijać swoje umiejętności oraz kompetencje, a także wykorzystać posiadaną wiedzę i doświadczenie.
  6. Stabilne zatrudnienie dla osób, które nie boją się wyzwań i lubią kreować otaczającą nas rzeczywistość. 

 

B. Wymagane dokumenty:

  1. CV.
  2. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych do celów rekrutacji – wzór poniżej.

C. 1. Miejsce i termin składania dokumentów:

  1. Drogą mailową na adres:  sekretariat@tbs.goleniow.pl
  2. Listownie na adres: Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka
    z o.o., ul. Wincentego Witosa 7, 72-100 Goleniów
  3. Osobiście w siedzibie Goleniowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka
    z o.o., ul. Wincentego Witosa 7, 72-100 Goleniów

 

     2. TERMIN ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW DO 12 MAJA 2024 r.

D. Dodatkowe informacje:

  1. Goleniowskie TBS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami.
  2. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej zgodnie z danymi podanymi na dokumentach aplikacyjnych
  3. Nadesłane dokumenty nie będą zwracane.

 

W dokumentach aplikacyjnych należy zamieścić treść poniższej klauzuli zgody:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla  potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Goleniowskie TBS Spółka z o.o. w Goleniowie zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)”.

Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania”.

 

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej jako RODO), informuję iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. ul. Wincentego Witosa 7, 72-100 Goleniów.

2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzać będziemy w celu realizacji procesu rekrutacji.

3. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.

4. Pani/Pana dane osobowe będziemy przechowywać do czasu zakończenia procesu rekrutacji.

5. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do żądania ich przeniesienia. Jeżeli Pani/Pana dane będą przetwarzane na podstawie zgody, ma Pani/Pan również prawo ją cofnąć w dowolnym momencie, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonywaliśmy na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W/w uprawnienia można zrealizować poprzez skontaktowanie się z inspektorem ochrony danych osobowych, dostępnym pod adres e-mail: iod@tbs.goleniow.pl lub poprzez wysłanie pisma na adres naszej siedziby. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

6. Podanie przez Panią/Pana danych w zakresie określonym w kodeksie pracy (art. 221 §1 kodeksu pracy) jest wymogiem ustawowym, konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne i wymaga Państwa wyraźnej zgody.

Goleniów, dnia 10.04.2024 r.

Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.

poszukuje kandydatów na stanowisko:

 SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ MEDIÓW

A. Opis stanowiska: Pracownik ds. rozliczeń mediów

I. Wymiar czasu pracy: pełny etat

II. Rodzaj stosunku pracy: umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.

III. Miejsce wykonywania pracy: Goleniów, ul. W. Witosa 7

IV. Zakres zadań przewidzianych do wykonywania na stanowisku:

 

  1. Bieżąca obsługa klientów w zakresie prowadzonych spraw związanych.
              1. Prowadzenie ewidencji zużycia i kosztów miesięcznych dla poszczególnych nieruchomości.
              2. Weryfikacja, kontrola oraz ocena powstałych odchyleń zużycia mediów w trakcie roku.
              3. Zlecanie kontroli instalacji technicznych właściwym komórkom, udział w prowadzonych kontrolach.
              4. Kontrola dokonywanych odczytów zużyć w zakresie dostarczanych mediów do budynków.
              5. Kontrola terminów dokonywania odczytów wodomierzy indywidulanych w lokalach oraz wodomierzy głównych.
              6. Zlecanie odczytów wodomierzy indywidualnych, kontrola prawidłowości wykonania zleceń.
              7. Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie rozliczeń, dokonywania odczytów oraz innych usług i robót związanych z realizacją powierzonych zadań.
              8. Kontrola i uzgadnianie poniesionych koszów dostawy mediów do poszczególnych nieruchomości z odpowiednimi komórkami w Spółce.
              9. Dokonywanie rozliczeń indywidualnych w zakresie dostawy mediów do lokali, przygotowywanie danych na potrzeby rozliczeń oraz weryfikacja rozliczeń dostarczanych przez firmy zewnętrze.
              10. Wprowadzanie i kontrola odczytów wodomierzy oraz ciepłomierzy wg faktycznego zużycia
                w lokalach opomiarowanych, zmiany norm zużycia oraz przygotowywanie powiadomień
                z rozliczenia.
              11. Uzgadnianie kosztów dostawy mediów do poszczególnych nieruchomości.
              12. Ustalanie stawek zaliczek za media w oparciu o poniesione koszty, zgodnie z zasadami stosowanymi w Spółce.
              13. Proponowanie zmian w trakcie roku oraz po zakończonych okresach rozliczeniowych w zakresie wysokości opłat lub zasad dokonywania naliczeń lub rozliczeń w budynkach.
              14. Zatwierdzanie propozycji rozliczeń indywidualnych lub przedkładanie do akceptacji przełożonego.
              15. Weryfikacja regulaminów rozliczeń mediów, wprowadzanie zmian, aktualizacji, proponowanie ulepszeń i nowych rozwiązań w tym zakresie.
              16. Nadzór i kontrola nad regulaminami rozliczeń.
              17. Prowadzenie ewidencji regulaminów, zawieranych umów na rozliczenia, kontrola prawidłowości realizacji zawartych umów.
              18. Reagowanie na skargi, zgłoszenia w zakresie rozliczeń mediów, nieprawidłowości lub wątpliwości mieszkańców w tym zakresie.
              19. Kontrola poziomu kosztów mediów, wprowadzanie zmian w związku z podwyżką cen dostaw i usług.
              20. Prowadzenie w ewidencji czynszowej elementów opłat, składników oraz kontrola wszelkich zmian w tym zakresie.
              21. Wystawianie faktur za zużycie mediów dostarczanych do lokali.
              22. Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów partycypacji oraz najmu dla zasobu własnego Spółki.
              23. Naliczanie wymaganych do zawarcia umowy najmu kwoty kaucji oraz rozliczeń kaucji przy zakończeniu umowy i zdaniu lokalu.
              24. Zawieranie umów partycypacji wraz z obliczaniem kwoty wymaganej partycypacji przed zawarciem umowy oraz kwoty do zwrotu w przypadku zakończenia umowy.
              25. Przygotowywanie analiz, sprawozdań na potrzeby Zarządu oraz udział w opracowaniu niezbędnych regulacji dotyczących rozliczeń mediów i czynszów.
              26. Prowadzenie korespondencji wynikającej z realizowanych zadań, redagowanie pism, odpowiedzi.
              27. Bezpośrednia obsługa klientów w zakresie prowadzonych spraw.

 

V. Wymagania wobec kandydata:

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie wyższe kierunkowe – ekonomia, zarządzanie nieruchomościami, finanse, rachunkowość.
  3. Znajomość przepisów z zakresu najmu oraz zarzadzania i gospodarki nieruchomościami oraz znajomość prawa cywilnego, szczególnie w zakresie najmu i dzierżawy.
  4. Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS OFFICE).
  5. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
  6. Prawo jazdy kat. B

 

VI. Profil kompetencyjny:

  1. Wysoki poziom zaangażowania i odpowiedzialności za wykonywane zadania.
  2. Zdolność analitycznego myślenia i kompleksowego rozwiązywania problemów.
  3. Umiejętność pracy w zespole.
  4. Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  5. Odporność na stres, realizowanie zadań pod presją czasu.
  6. Terminowość zrealizowania powierzonych zadań.
  7. Umiejętność oraz swoboda w tworzeniu i redagowaniu pism zgodnie z obowiązującymi standardami.
  8. Komunikatywność, budowanie wzajemnych relacji oraz wizerunku firmy na zewnątrz.
  9. Wysoka kultura osobista i umiejętność komunikacji bezpośredniej z klientami.

 

VII. Oferujemy:

  1. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na 3 miesięczny okres próbny, w kolejności na czas określony oraz nieokreślony.
  2. Wynagrodzenie zasadnicze adekwatne do posiadanych kompetencji oraz doświadczenia, z możliwością negocjacji po okresie próbnym.
  3. Premię miesięczną zgodnie z regulaminem wynagradzania oraz możliwość uzyskania dodatkowej premii uznaniowej w przypadku realizowania zadań o wyższym poziomie trudności, wymagających dużego zaangażowania.
  4. Dodatkowe benefity rzeczowe oraz finansowe: urlop urodzinowy, nagrodę roczną, świadczenia z ZFSŚ.
  5. Ciekawą i pełną wyzwań pracę pozwalającą rozwijać swoje umiejętności oraz kompetencje, a także wykorzystać posiadaną wiedzę i doświadczenie.
  6. Stabilne zatrudnienie dla osób, które nie boją się wyzwań i lubią kreować otaczającą nas rzeczywistość. 

 

B. Wymagane dokumenty:

  1. CV.
  2. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych do celów rekrutacji – wzór poniżej.

 

C. 1. Miejsce i termin składania dokumentów:

  1. Drogą mailową na adres:  sekretariat@tbs.goleniow.pl
  2. Listownie na adres: Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka
    z o.o., ul. Wincentego Witosa 7, 72-100 Goleniów
  3. Osobiście w siedzibie Goleniowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka
    z o.o., ul. Wincentego Witosa 7, 72-100 Goleniów

 

     2. TERMIN ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW DO 12 MAJA 2024 r.

 

D. Dodatkowe informacje:

  1. Goleniowskie TBS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami.
  2. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej zgodnie z danymi podanymi na dokumentach aplikacyjnych
  3. Nadesłane dokumenty nie będą zwracane.

 

W dokumentach aplikacyjnych należy zamieścić treść poniższej klauzuli zgody:

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla  potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Goleniowskie TBS Spółka z o.o. w Goleniowie zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)”.

Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej jako RODO), informuję iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. ul. Wincentego Witosa 7, 72-100 Goleniów.

2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzać będziemy w celu realizacji procesu rekrutacji.

3. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.

4. Pani/Pana dane osobowe będziemy przechowywać do czasu zakończenia procesu rekrutacji.

5. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do żądania ich przeniesienia. Jeżeli Pani/Pana dane będą przetwarzane na podstawie zgody, ma Pani/Pan również prawo ją cofnąć w dowolnym momencie, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonywaliśmy na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W/w uprawnienia można zrealizować poprzez skontaktowanie się z inspektorem ochrony danych osobowych, dostępnym pod adres e-mail: iod@tbs.goleniow.pl lub poprzez wysłanie pisma na adres naszej siedziby. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

6. Podanie przez Panią/Pana danych w zakresie określonym w kodeksie pracy (art. 221 §1 kodeksu pracy) jest wymogiem ustawowym, konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne i wymaga Państwa wyraźnej zgody.

 

 

 

 

 

           

 

 

 

 

           

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Kucharska 17-04-2024 12:21
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Kucharska 17-04-2024
Ostatnia aktualizacja: Anna Kucharska 17-04-2024 12:25