Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI

 

Goleniów, dnia 10.04.2024 r.

Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.

poszukuje kandydatów na stanowisko:

 ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI

A. Opis stanowiska: Administrator nieruchomości

I. Wymiar czasu pracy: pełny etat

II. Rodzaj stosunku pracy: umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.

III. Miejsce wykonywania pracy: Goleniów, ul. W. Witosa 7

IV. Zakres zadań przewidzianych do wykonywania na stanowisku:

  1. Bieżąca obsługa klientów w zakresie prowadzonych spraw związanych z bieżącym utrzymaniem zarządzanych nieruchomości.
  2. Przyjmowanie zgłoszeń usterek i awarii w budynkach oraz zlecanie ich usuwania, reagowanie na skargi, pisma oraz wnioski w zakresie obsługiwanego zasobu, udzielanie odpowiedzi na pisma oraz kontrola realizacji przyjętych zgłoszeń przez właściwe komórki.
  3. Monitorowanie stanu utrzymania nieruchomości oraz terenów zarządzanych przez Spółkę, reagowanie na wszelkie nieprawidłowości.
  4. Kontrola realizacji umów na sprzątanie, wywozu gabarytów, kompleksowa realizacja spraw w tym przedmiocie.
  5. Praca w ramach systemów obsługi, w tym w zakresie zasobów oraz ewidencji lokali oraz praca w terenie w zakresie kontroli zasobów.
  6. Prowadzenie nadzoru nad terminami ważności wodomierzy indywidualnych
  7. Dokonywanie odczytów wodomierzy i liczników ciepła na zarządzanych zasobach oraz analizowanie prawidłowości odczytów.
  8. Weryfikacja realizacji umów zawieranych na dostawy mediów, usługi oraz ubezpieczenia zarządzanych nieruchomości.
  9. Kontrola kosztów oraz poziomu zużycia dostarczanych mediów do nieruchomości.
  10. Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem nieruchomości i realizacji wniosków w zakresie powstałych szkód.
  11. Dokonywanie odbiorów lokali oraz przekazywania lokali najemcom.
  12. Udział w zebrania wspólnot mieszkaniowych, spotkaniach z mieszkańcami.
  13. Kontrola realizacji planów gospodarczych oraz podejmowanych uchwał.
  14. Kontrola części wspólnych administrowanych zasobów pod względem spełniania wymogów p.poż i bhp.
  15. Udział w inwentaryzacji pomieszczeń piwnicznych, dokonywanie pomiarów lokali, pomieszczeń.
  16. Wykonywanie zaleceń pokontrolnych instytucji zewnętrznych w zakresie eksploatacji nieruchomości.
  17. Współpraca w zakresie utrzymania technicznego nieruchomości z komórkami odpowiedzialnymi, zgłaszanie potrzeb i kontrola ich realizacji
  18. Przygotowywanie zestawień, analiz i sprawozdań na potrzeby Zarządu z zakresu realizowanych zadań.
  19. Współpraca z jednostkami zewnętrznymi, organami administracji publicznej oraz właściwymi organami porządkowymi.

V. Wymagania wobec kandydata:

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Wykształcenie: minimum średnie, preferowane: wyższe związane z obsługą nieruchomości, techniczne, administracja, ekonomia.
  3. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  4. Znajomość przepisów w zakresie najmu, zarządzania i gospodarki nieruchomościami oraz kodeksu cywilnego, szczególnie w zakresie najmu i dzierżawy.
  5. Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS OFFICE).
  6. Prawo jazdy kat. B
  7. Mile widziane: Posiadanie licencji zawodowej zarządcy nieruchomości.

VI. Profil kompetencyjny:

  1. Wysoki poziom zaangażowania i odpowiedzialności za wykonywane zadania.
  2. Zdolność kompleksowego rozwiązywania problemów.
  3. Umiejętność pracy w zespole.
  4. Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  5. Odporność na stres, realizowanie zadań pod presją czasu.
  6. Terminowość zrealizowania powierzonych zadań.
  7. Biegłość oraz swoboda w tworzeniu i redagowaniu pism zgodnie z obowiązującymi standardami.
  8. Komunikatywność, budowanie wzajemnych relacji oraz wizerunki firmy na zewnątrz.
  9. Wysoka kultura osobista i umiejętność komunikacji bezpośredniej z klientami.

VII. Oferujemy:

  1. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na 3 miesięczny okres próbny, w kolejności na czas określony oraz nieokreślony.
  2. Wynagrodzenie zasadnicze adekwatne do posiadanych kompetencji oraz doświadczenia, z możliwością negocjacji po okresie próbnym
  3. Premię miesięczną zgodnie z regulaminem wynagradzania oraz możliwość uzyskania dodatkowej premii uznaniowej w przypadku realizowania zadań o wyższym poziomie trudności, wymagających dużego zaangażowania.
  4. Dodatkowe benefity rzeczowe oraz finansowe: urlop urodzinowy, nagrodę roczną, świadczenia z ZFSŚ.
  5. Ciekawą i pełną wyzwań pracę pozwalającą rozwijać swoje umiejętności oraz kompetencje, a także wykorzystać posiadaną wiedzę i doświadczenie.
  6. Stabilne zatrudnienie dla osób, które nie boją się wyzwań i lubią kreować otaczającą nas rzeczywistość.  

B. Wymagane dokumenty:

  1. CV.
  2. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych do celów rekrutacji – wzór poniżej.

C. 1. Miejsce i termin składania dokumentów:

  1. Drogą mailową na adres:  sekretariat@tbs.goleniow.pl
  2. Listownie na adres: Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka
    z o.o., ul. Wincentego Witosa 7, 72-100 Goleniów
  3. Osobiście w siedzibie Goleniowskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Spółka
    z o.o., ul. Wincentego Witosa 7, 72-100 Goleniów

     2. TERMIN ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW DO 11 MAJA 2024 r.

D. Dodatkowe informacje:

  1. Goleniowskie TBS Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami.
  2. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej zgodnie z danymi podanymi na dokumentach aplikacyjnych
  3. Nadesłane dokumenty nie będą zwracane.

W dokumentach aplikacyjnych należy zamieścić treść poniższej klauzuli zgody:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Goleniowskie TBS Spółka z o.o. w Goleniowie zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)”.

Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania”.

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej jako RODO), informuję, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Goleniowskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. ul. Wincentego Witosa 7, 72-100 Goleniów.

2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzać będziemy w celu realizacji procesu rekrutacji.

3. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom.

4. Pani/Pana dane osobowe będziemy przechowywać do czasu zakończenia procesu rekrutacji.

5. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do żądania ich przeniesienia. Jeżeli Pani/Pana dane będą przetwarzane na podstawie zgody, ma Pani/Pan również prawo ją cofnąć w dowolnym momencie, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonywaliśmy na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W/w uprawnienia można zrealizować poprzez skontaktowanie się z inspektorem ochrony danych osobowych, dostępnym pod adres e-mail: iod@tbs.goleniow.pl lub poprzez wysłanie pisma na adres naszej siedziby. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

6. Podanie przez Panią/Pana danych w zakresie określonym w kodeksie pracy (art. 221 §1 kodeksu pracy) jest wymogiem ustawowym, konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne i wymaga Państwa wyraźnej zgody.

 

 

 

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Kucharska 17-04-2024 12:49
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Kucharska 17-04-2024
Ostatnia aktualizacja: - 17-04-2024 12:49